Jezdci mladší 18 let jen s
doprovodem rodičů.
Úvod
Terénní závody
Silniční závody
Galerie
Kontakt - Autor
Ostatní
Informace o závodu
Výsledky
Ukázat na mapě
Startovní čísla:     stroje musí být označeny ve předu a na bokách čís. tabulkami
Název závodu:     Fichtl cup Florida
Termín závodu:     14.10. 2023
Obec:     Adamov
Okres:     České Budějovice
Trať:     trať na louce
Způsob přihlášení:     na místě v den závodu /  možno předem přes e-mail
Přejímka závodníků:     10:00 - 10:30 h
Věk závodníků:     žádná věková omezení
Řidičský a techn. průkaz:     není potřeba
Kategorie:     Jawa50 Stodolák  -  Jawa50 Klasik  -  Jawa50 Supersport
Ukázat na mapě
Fichtl cup Adamov
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr
Martin Hanzal - kontakt:     tel. 731 540 256   -  martin.hanzal11@gmail.com
Startovné:     300 Kč
Trať z roku 2016 (již se nejezdí). Délka byla 940 m a převýšení 11 m.
Máte-li nějaké galerie či videa ze
závodu, napište mi
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Poslední změna: 31.08.2023
Aktualizujte stránku
Aktualizujte stránku
Start závodu:     11:00 h
Délka trati:     cca 860 m
14.5. 2016
galerie
video
2. video
16.5. 2015
galerie
2. galerie
20.9. 2014
video
galerie
2. galerie
17.5. 2014
galerie
video
2. video
7.9. 2013
video
2. video
galerie
22.6. 2013
video
galerie
15.9. 2012
galerie
video
12.5. 2012
galerie
17.9. 2011
galerie
2. galerie
video
11.6. 2011
galerie
2. galerie
10.9. 2016
video
2. video
Systém závodu:     3x 10-13minut
20.5. 2017
video
2. video
3. video
4. video
5. video
9.9. 2017
video
2. video
3. video
13.5. 2018
video
galerie
2. video
3. video
4. video
5. video
8.9. 2018
galerie
video
2. video
2. galerie
3. video
+ kat. Extrastodolák
pro jezdce nad 50let nebo 105Kg
VŠEOBECNÉ INFORMACE:

Systém závodu:

Stodolák + Extrastodolák - 3x 10 minut
Klasik  3x 12 minut
Supersport 3x 13 minut

Nejhorší jízda se každému jezdci nepočítá (počítají se vždy dvě lepší jízdy).
Kategorie Stodolák a Extrastodolák jedoi dohromady a mají zkrácenou trať.
Bude použito elektronické časomíry a startovací zařízení.


Registrace:
Do závodu je možné se přihlásit přes e-mail:
martin.hanzal11@gmail.com nebo na místě v den závodu.
V přihlášce uveďte: jméno a příjmení, kategorie, bydliště, věk



TECHNICKÁ PRAVIDLA:


Závodu se mohou zúčastnit motocykly Jawa Pionýr 550, 555, 05, 20/21, 23 Mustang

Pro všechny kategorie: Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44mm. Rozteč svorníků hlavy a válce se nesmí měnit, musí zůstat originální 44x38 mm. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno. Kola nesmí být vybavena hroty, hřeby či šrouby.

Povinná výstroj: Motocyklová přilba, brýle, dlouhé kalhoty, pevné boty. (Žádné sandály a podobné..)

Číselné tabulky: Každý motocykl bude vybaven velkými číselníky! Jeden vepředu, dva na boku! Nejlépe černé číslo na světlém podkladu! Pokud stroj nebude číselníkem vybaven, nebude připuštěn k závodu!



Kategorie: STODOLÁK - EXTRASTODOLÁK

Pravidla pro kategorii stodolák a extrastodolák jsou stejná!
Pro přijetí do kategorie extrastodolák musí jezdec splňovat alespoň jednu podmínku:

- být starší 50let
- váha nad 105kg
- dědek nebo bába

Rám:
Rám musí být originál jsou povolené jakékoli výztuhy nebo ořezy plechů.
Stupačky musí být opatřeny ochranou gumou a nesmí být použité sklopné.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Kola musí být použity originální, smí být použitý drapák.
Karosování musí být použito originál, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!

Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její průměr se nesmí měnit! Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka ojnice se nesmí měnit!
Zapalování může být bezkontaktní,
Primární převod musí zůstat originál 14-34
Sekundární převod lze měnit pouze kolečkem, rozeta musí zůstat originální 55 zubů
převodovka 3 rychlostní, s originálním odstupňováním.
Válec musí zůstat originál bez úprav s originálním časováním, dále se nesmí rozšířit ani měnit tvar kanálu!
To znamená: Výfukový kanál minimálně 29mm
Přepouštěcí kanály minimálně 36mm
Sací kanál maximálně 68mm
Měřeno od přední hrany válce
Válec nesmí být zkrácen, píst musí být použit originální s 2 nebo 3 kroužky, síla kroužku 2mm.
Hlava musí být použita originál, neupravená!
Výfuk - originál vložka výfuku!
Karburátor musí být použit originální, jeho průměr se nesmí měnit! Vzduchový filtr libovolný.

U této kategorie bude probíhat pečlivá přejímka! Kontrola strojů může být i mezi rozjížďkami a dojezdu poslední rozjížďky!
Co není vysloveně povoleno je zakázáno!


Kategorie KLASIK:

Rám:
Musí být použit originál.
Přední vidlice libovolná.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Výztuha rámu: povolena příčka pod nádrží, smí být vyztužen stupačkový kříž a držák výfuku, smí být udělán třetí bod držení výfuku!
Přední kolo může mít velikost 16" i 17", zadní 16"
Karosování musí vycházet z originálních dílů, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!

Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její průměr se smí měnit. Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka ojnice se nesmí měnit!
Píst může být použit libovolný.
Převodovka 3 rychlostní odstupňování smí být změněno
Primární převod libovolný, musí být použito originální víko spojky, nesmí být upravené ani podložené.
Sekundární převod libovolný.
Válec musí být použit originál, smí být upraven, nesmí být navařeny žebra a musí být použit rozvod pístem, klapky zakázané!
Hlava musí být použita originál, spalovací prostor je možné upravit.
Zapalování libovolné.
Karburátor originál, jeho průměr lze upravit.
Vzduchový filtr libovolný
Výfuk libovolný!


Kategorie SUPERSPORT:

Rám:

Zcela libovolný.
Obě kola libovolná

Motor:
Kliková hřídel libovolná, zdvih musí být 44mm
Hlava libovolná.
Válec musí vycházet z originálního odlitku, smí být upraven a navařen. Klapkové sání povoleno!
Středové kartery originál, smí být upraveny bez vnějších návarků.
Spojka libovolná, víko spojky smí být upraveno (podloženo).
Převodovka libovolná.
Zapalování libovolné.
Karburátor libovolný.
Výfuk libovolný


JE ZAKÁZÁNO:

- Je vysloveně zakázáno jezdit na motocyklech v prostoru startu a cíle a na přilehlých komunikacích v obci před závodem a po dobu vloženého závodu. Jakékoli testování motocyklů před závodem lze provádět výhradně mimo obec a mimo komunikace, které umožňují příjezd k parkovacím plochám pro návštěvníky. !!!!


JEZDEC BUDE ZE ZÁVODU VYLOUČEN NEBO NEBUDE PŘIPUŠTĚN NA START:


Pokud si úmyslně zkrátí trať, nebude dbát pokynů pořadatelů a traťových hlídek, nebo pokud jej během závodu nahradí jiný jezdec! Dále nesmí být během závodu vyměněn motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou! Pořadatel má právo zkrátit závod při nepřízni počasí!

Na rozhodnutí pořadatele může být komukoliv překontrolován stroj!!! Pokud jezdec nedovolí překontrolování stroje, je automaticky vyloučen ze závodu bez nároku na vrácení startovného!

Podání protestu:
Při podání protestu je nutné složit zálohu ve výši 1000kč, pokud protest nebude uznán oprávněným, záloha propadá pořadateli!
Porušení pravidel se trestá diskvalifikací a vyloučením ze závodu bez nároku na vrácení startovného! Proti rozhodnutí ředitele závodu není jakéhokoliv odvolání!
1.9. 2019
galerie
video
2. video
3. video
4. video
5. video
6. video
12.5. 2019
video
novinky
pravidla
trať
galerie
Trať z roku 2019 (může se každý rok lišit). Její délka je asi 860 m a převýšení 9 m.

Trať si můžete prohlédnout na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Převýšení:     9 m (549 - 558 m.n.m)
11.7. 2020
video
galerie
Počítají se vždy dvě lepší jízdy (nejhorší jízda se nepočítá)
31.08.2023 - termín druhého letošního závodu byl stanoven na 14. října 2023
+ 50 Kč záloha na čip el. časomíry
5.11. 2022
video