Kontakt 1: tel. 777 295 220 - Josef.kodrik@seznam.cz
Název závodu: Classis Motocross Dolní Bousov
Systém závodu: 2x 12min + 1kolo
Poslední závod: 12.7. 2014
Způsob přihlášení: předem přes internet / na místě
Věk závodníků: žádné věkové omezení
Řidičský a techn. průkaz: není potřeba
Kategorie: Jawa 50 Speciál - Jawa 50 Klasik
Terénní závod historických soutěžních a motokrosových
motocyklů + závod Pionýrů na trati v Dolním Bousově
Přejímka závodníků: 7:30 - 8:30 h
Kontakt 2: tel. 723 173 145 - Motocrosscup@seznam.cz
Registrace do závodu
Registrace je možná i přímo na místě v den závodu.
Časový rozvrh:
sobota 12.7.2014
příjezd, parkování a možnost stanování na louce u trati. Občerstvení a pivo zajištěno, reprodukovaná hudba, promítání moto dokumentů z dob
minulých, beseda se známými motokrosovými jezdci.
Od pátku do soboty probíhá souběžně akce Fichtl Mazec 24hodin.
neděle 13.7.2014
9:00 – 16:00 - Výstava nejen terénních motocyklů
7:30 – 8:30 - Přihlášení do jízd
9:20 - ROZPRAVA
9:40 - TRENINK (10 min.)
17:30 - vyhlášení
Povinná výstroj:
- Motocyklová přilba, brýle, dlouhé kalhoty, dlouhé rukávy, rukavice, pevné boty (ne sandály a pod.)
Technická pravidla:
kat. Jawa50 SPECIÁL
- Válec musí pocházet z Jawy50 Pionýr, navařená žebra povolena
- Chlazení vzduchem (vodní chlazení zakázáno)
- Rozteč šteftů hlavy a válce můsí být orig. 44x38 mm.
- Povolen maximálně 8. výbrus válce (tj. 40,00mm)
- Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné, výfuk libovolný, spojka libovolná
- Rám libovolný
- Funkční brzdy, čitelné startovní číslo
Po skončení závodu si pořadatel vyhrazuje právo na změření vrtání a zdvihu válce !!
kat. Jawa50 KLASIK
- Motor musí být originální ze stroje Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
- Na motoru musí být vše originál (kartery, víka, válec, hlava, zapalování, karburátor+kolínko,spojka, primár, převodovka, výfuk a koleno výfuku)
- Vrtání do 40 mm
- Rám originál Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
- Přední i zadní tpérování originál
- Kola 16 palců
- Pláště libovolné
- Stupačky mohou být sklapovací
- Stupačkový kříž možno vyztužit
- Držák výfuku možno vyztužit
- Funkční brzdy a čitelné startovní číslo (na dresu či na tabulce na stroji)
Po skončení závodu si pořadatel vyhrazuje právo na změření vrtání a zdvihu válce !!
Máte-li nějaké galerie či videa ze
Kategorie Pionýr je jedna z mnoha
kategorií. Ostatní třídy najdete na
Stav závodu: zaniklý závod