NAVRCHOLU.cz
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Při velkém počtu jezdců v jedné
kategorii bude rozdělena
do dvou skupin
Fichtl cup Hostim
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr
Úvod
Terénní závody
Silniční závody
Galerie
Kontakt - Autor
Ostatní
Informace o závodu
Výsledky
Petr Puklický - kontakt:     tel: 725 430 729  -  petr.puklicky@seznam.cz
Startovní čísla:     budou rozdána látková čísla
Systém závodu:     2x 15minut + 1kolo
Termín závodu:     zatím není stanoven
Obec:     Hostim
Okres:     Znojmo
Kraj:     Jihomoravský
Trať:     crossová dráha
Délka trati:     cca 730m
Způsob přihlášení:     na místě v den závodu  / možno předem
Přejímka závodníků:     9:30 - 11:00 h
Startovné:     200 Kč
Věk závodníků:     žádná věková omezení
Řidičský a techn. průkaz:     není potřeba
Kategorie:     Jawa50 Speciál  -  Jawa50 Vořežplech  -  Jawa50 Klasik  -  Pitbike
ukázat na mapě
ukázat na mapě
REGISTRACE:
Registrace je možná přímo na místě v den závodu. Je možné si rezervovat startovní číslo přes e-mail petr.puklicky@seznam.cz a to ve traru:
Jméno Příjmení, Startovní Číslo, Kategorie, Bydliště


Jezdci jedou na vlastni nebezpečí !!


ČASOVÝ HARMONOGRAM:
- přejímka od 9:30 do 11:00
- trenink od 11:00 do 11:45
- start závodu bude 12:30
- jede se 2x15 minut + 1 kolo (při velkém počtu závodníků bude kategorie rozdělana do 2 skupin, ze kterých postupije prvních 10 do finále)


POVINNÁ VÝSTROJ:
Motocyklová přilba, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhé rukávy, dlouhé kalhoty



TECHNICKÁ PRAVIDLA:

Jawa50 KLASIK
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang, Jawa 550 a Jawa 555
- Maximální povolený objem motoru odpovídá 8  max .výbrusu tj. vrtání průměr 40 mm, zdvih 44mm a min. 2 kroužkový píst. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.

Motocykl československé výroby do obsahu 50ccm a do roku výroby 1985. Motocykl musí být v původním provedení tak, jak byl originálně vyráběn a dodáván. Je vysloveně zakázáno přidávat k motocyklu další konstrukční a jiné prvky, pokud nebyly součástí konstrukce či příslušenství původně dodávaného výrobcem. To co není v této kategorii dále v odstavci povoleno je zakázáno.

Rám a podvozek:
Rám je původní, bez jakýchkoli změn. Povolena je výztuha mezi rámem. Originální přední vidlice (může být vyztužena) a zadní vidlice zcela původní včetně jejich uložení. Stupačky mohou být libovolné. Kapoty mohou být seříznuté (max. 50% z originálního tvaru), jedná se o přední blatník a podseldový plech. Jeden plech daný z výroby může chybět (např.: prsíčka, maska plech pod sedlem,... ). Osvětlení nemusí být původní, může i chybět. Osvětlení nemusí být funkční. Mohou být odstraněna zrcátka a sedadlo může být upevněno ke kapotáži jiným, bezpečnějším způsobem. Řídítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu musí být originální. Kola,stupačky origo ne jinak upravene, brzdy, pružící a tlumící jednotky musí být prokazatelně původní konstrukce a typu. Pneumatiky 16 palců mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Na modelech Pionýr 20 a 21 je povolen přední blatník z modelu Jawa Mustang (některé modely J20 a J21 byly takto vyráběny i továrně).

Motor:
Motor musí být zcela původní konstrukcí, provedením i siluetou. Hlava a válec musí být zcela původní bez jakýchkoli úprav. Jedinou výjimkou je úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně výrobcem 40mm. Je vysloveně zakázáno zvětšování chladících ploch, navařování a jiné úpravy žeber hlavy, válce a vík motoru. Musí být použito původního kontaktního zapalování!!!!!!!!

Převodové ústrojí:

Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání. Spojka musí být zcela původní konstrukce, zejména počet lamel a pružin. Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu (jiný počet zubů),

Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými tryskami.

Výfuk:

Musí být použit původní výfuk, uchycení může být upraveno a přepážky tlumiče výfuku mohou být demontovány.ne nijak upravovány a zkracovány


Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!

U kategorie klasik budou kontrolovani první 3 jezdci hned po odjeti druhé rozjížďky a to:
Valec, hlava, karburátor, pist, kroužky, primární převod, spojka, klika, zapalovaní a výfuk !





Jawa50 VOŘEŽPLECH
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang
- Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44 mm. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.

Rám a podvozek:
Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh, zejména střední rámovou trubkou. Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji. Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné vidlice v rámu, kde však prižové silentbloky mohou být nahrazeny kluznými pouzdry nebo ložisky. Zadní vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Přední vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Je však vysloveně pozici sloupku řízení k základní rámové trubce (úhel řízení). Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice (horní a dolní brýle). Kola mohou být libovolné brzdy origo.. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním uzávěrem.

Motor:
Válec: Musí být původní, zvenčí neupravený, vnitřní úpravy na něm mohou být provedeny pouze odebíráním materiálu. Je možné zvýšit počet kanálů. Válec je možné zkrátit na rozměr pístu. Jeho časování je libovolné. Je zakázáno použití jiné než litinové vložky. Je vysloveně zakázáno zvětšování, navařování a jiné úpravy chladicích žeber hlavy a válce. Rozteč svorníků se nesmí měnit. Rozvod sání pouze pístem..
Hlava válce:
Z originálního odlitku, nesmí se upravovat zvenčí, je povolena úprava spalovacího prostoru.
Píst:
Volný, ale jeho průměr nesmí být větší než 40 mm
Zapalování:
Povoleno libovolné zapalování

Převodové ústrojí:
Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání. Spojka mužebyt na šrouby, zejména počet lamel a pružin musí zachovan. Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu či primárního (jiný počet zubů), kryt sekundárního řetězu nemusí být namontován.

Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými tryskami a změněn průměr difuzoru. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.

Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku


Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!





Jawa50 SPECIÁL
- Motocykl československé výroby do obsahu 50 ccm a do roku výroby 1985. To co není v této kategorii vysloveně zakázáno je povoleno.

Rám a podvozek:
Rám může být libovolnou stavbou za podmínky, že bude použito původní nosné trubky od hlavy řízení k motoru včetně předního a zadního držáku motoru. Přední, zadní vidlice, jejich uchycení k rámu, pružící elementy mohou být libovolné. Kola a brzdy mohou být libovolné. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním uzávěrem.

Motor:
Motor musí prokazatelně pocházet z původních motocyklů dané značky a typu. Za rozhodné se považuje použití původních karterů a vík motoru a zachování vizuální shodnosti s originálem. Hlava může být libovolná, návarky a jiné úpravy povoleny. Válec československé výroby do roku 1985 musí být dodržen!!! Jakékoliv úpravy válce při dodržení předepsaného vrtání a zdvihu viz. výše jsou povoleny. Počet kanálů není omezen. Typ pístu je libovolný. Je povoleno změnit systém sání a upravit víka motoru. Zapalování může být libovolné.

Převodové ústrojí:
Je povoleno upravit převodovku libovolným způsobem včetně jejího ovládání. Je povoleno upravit spojku libovolným způsobem. Je povoleno použít jiné převodové poměry řetězových převodů (jiný počet zubů), kryt sekundární řetězu nemusí být namontován.

Karburátor:
Karburátor libovolné výroby. Libovolné může být i jeho připojení k válci. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.

Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku.


Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!




Jawa50 ŽENY
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang, Jawa 550 a Jawa 555
- Maximální povolený objem motoru odpovídá 8  max .výbrusu tj. vrtání průměr 40 mm, zdvih 44mm a min. 2 kroužkový píst. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.

Motocykl československé výroby do obsahu 50ccm a do roku výroby 1985. Motocykl musí být v původním provedení tak, jak byl originálně vyráběn a dodáván. Je vysloveně zakázáno přidávat k motocyklu další konstrukční a jiné prvky, pokud nebyly součástí konstrukce či příslušenství původně dodávaného výrobcem. To co není v této kategorii dále v odstavci povoleno je zakázáno.

Rám a podvozek:
Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh, zejména střední rámovou trubkou. Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji. Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné vidlice v rámu, kde však prižové silentbloky mohou být nahrazeny kluznými pouzdry nebo ložisky. Zadní vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Přední vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Je však vysloveně pozici sloupku řízení k základní rámové trubce (úhel řízení). Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice (horní a dolní brýle). Kola mohou být libovolné brzdy origo.. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním uzávěrem.

Motor:
Motor musí být zcela původní konstrukcí, provedením i siluetou. Hlava a válec musí být zcela původní bez jakýchkoli úprav. Jedinou výjimkou je úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně výrobcem 40mm. Je vysloveně zakázáno zvětšování chladících ploch, navařování a jiné úpravy žeber hlavy, válce a vík motoru. Musí být použito původního kontaktního zapalování!!!!!!!!

Převodové ústrojí:

Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání. Spojka musí být zcela původní konstrukce, zejména počet lamel a pružin. Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu (jiný počet zubů),

Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými tryskami.

Výfuk:

Musí být použit původní výfuk, uchycení může být upraveno a přepážky tlumiče výfuku mohou být demontovány.ne nijak upravovány a zkracovány




Kategorie PITBIKE
pravidla
galerie
trať
Délka trati je asi 730m
Přesné umístění trati najdete
ZDE
Trať si můžete prohlédnout na VIDEU
Ukázat na mapě
Máte-li nějaké galerie či videa ze
závodu, napište mi
kat. Ženy 100 Kč
21.7. 2012
galerie
2. galerie
20.10. 2012
galerie
video
16.2. 2013
galerie
video
2. video
2. galerie
20.4. 2013
galerie
18.5. 2013
galerie
video
22.6. 2013
video
20.7. 2013
galerie
14.9. 2013
video
19.10. 2013
video
galerie
2. video
15.2. 2014
galerie
video
2. galerie
2. video
3. galerie
19.4. 2014
galerie
video
2. galerie
2. video
17.5. 2014
galerie
2. galerie
21.6. 2014
galerie
2. galerie
19.7. 2014
galerie
2. galerie
13.9. 2014
video
2. video
galerie
18.10. 2014
galerie
2. galerie
video
2. video
3. galerie
3. video
4. video
Poslední změna: 27.10.2019
Aktualizujte stránku
14.2. 2015
galerie
video
2. video
3. video
4. video
novinky
27.10.2019 - vložen odkaz na druhou galerii z 23.2.2019 (dole na této stránce)
Aktualizujte stránku
18.4. 2015
galerie
2. galerie
2. galerie
3. galerie
video
2. video
16.5. 2015
galerie
video
2. video
3. video
20.6. 2015
video
2. video
3. video
galerie
2. galerie
18.7. 2015
galerie
video
2. video
3. video
12.9. 2015
galerie
video
2. video
3. video
17.10. 2015
galerie
20.2. 2016
video
2. video
16.4. 2016
video
2. video
3. video
21.5. 2016
galerie
video
2. video
3. video
16.7. 2016
galerie
17.9. 2016
video
2. video
15.10. 2016
video
2. video
galerie
18.2. 2017
galerie
2. galerie
video
2. video
15.4. 2017
video
2. video
3. video
4. video
5. video
galerie
2. galerie
3. galerie
20.5. 2017
video
2. video
3. video
galerie
17.6. 2017
galerie
video
14.10. 2017
galerie
17.2. 2018
video
23.2. 2019
video
2. video
galerie
2. galerie