Ukázat na mapě
Kontaktní osoba:
Vladimír Šírek - tel. 724 214 969
Termín závodu:
Zatím není stanoven
Místo konání
Obec:
Lhota
Leží u:
u Mladošovic
Okres:
České Budějovice
Trať
Trať:
Louka + část asfalt
Přihlášení
Startovné:
400 Kč
Věkové omezení:
Závodníci od 15ti let
Zbůsob přihlášení:
Nutná registrace předem
Řidičský a techn. průkaz:
Není potřeba
Závod
Doba závodu
100 minut
Kategorie 1:
Supersport
Kategorie 2:
Speciál
Kategorie 3:
Klasik


NAVRCHOLU.cz
Lhota
Poslední změna: 22.8.2011
Úvodní strana
Silniční závody
Diskuze o závodech
Odkazy
Odběr novinek
Terénní závody
Informace o závodu
Fotogalerie
Kontakt - Autor
Diskuze o závodu
Ukázat na mapě
fichtl cup  Lhota
- Závod je vypsán pro motocykly československé výroby, vyrobenými před rokem 1985 o objemu do 50 ccm. ( výbrus válce vrtání 40,00 mm při zachování původního zdvihu 44mm).
Vybraní jezdci budou po dojetí závodu podrobeni kontrole objemu motorů. V případě překročení limitu budou ze závodu vyloučeni a nebudou klasifikováni.

- Závod je vypsán pro jezdce starší 15 let. Jezdci mladší 18 let předloží při formální přejímce souhlas zákonného zástupce s účastí jezdce v závodě.

- Motocykly jsou rozděleny do následujících kategorií: ( o zařazení do kategorií rozhoduje s konečnou platností vrchní rozhodčí v přejímkové komisi !! )

KATEGORIE A:
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang
- Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44 mm. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.

1.SUPERSPORT
Motocykl československé výroby do obsahu 50 ccm a do roku výroby 1985. To co není v této kategorii vysloveně zakázáno je povoleno.
Rám a podvozek:
Rám může být libovolnou stavbou za podmínky, že bude použito původní nosné trubky od hlavy řízení k motoru včetně předního a zadního držáku motoru. Přední, zadní vidlice, jejich uchycení k rámu, pružící elementy mohou být libovolné. Kola a brzdy mohou být libovolné. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale musí být schváleného typu a musí být
opatřena patřičným standardním uzávěrem.
Motor:
Motor musí prokazatelně pocházet z původních motocyklů dané značky a typu. Za rozhodné se považuje použití původních karterů a vík motoru a zachování vizuální shodnosti s originálem. Hlava může být libovolná, návarky a jiné úpravy povoleny. Válec československé výroby do roku 1985 musí být dodržen!!! Jakékoliv úpravy válce při dodržení předepsaného vrtání a zdvihu viz. výše jsou povoleny. Počet kanálů není omezen. Typ pístu je libovolný. Je povoleno změnit systém sání a upravit víka motoru. Zapalování může být libovolné.
Převodové ústrojí:
Je povoleno upravit převodovku libovolným způsobem včetně jejího ovládání. Je povoleno upravit spojku libovolným způsobem. Je povoleno použít jiné převodové poměry řetězových převodů (jiný počet zubů), kryt sekundární řetězu nemusí být namontován.
Karburátor:
Karburátor libovolné výroby. Libovolné může být i jeho připojení k válci. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.
Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku.

Hl. technický komisař rozhodne s konečnou platností o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění motocyklu k závodu. Hlavní komisař je oprávněn nepřipustit motocykl k závodu, přestože bude splňovat všechny předepsané technické parametry, přičemž komisař posoudí
provedení technických úprav nebo vybavení motocyklu jako nebezpečné pro zdraví jezdce, ostatních jezdců nebo diváků. Hlavní komisař nepřipustí k závodu motocykly, ze kterých budou unikat provozní kapaliny (benzin, olej) v nadměrném množství. Proti jeho rozhodnutí není odvolání. Pokud jezdec neprojde technickou přejímkou, bude mu vrácena jedna polovina startovného.

2.SPECIÁL
Motocykl československé výroby do obsahu 50 ccm a do roku výroby 1985. To co není v této kategorii dále v odstavci povoleno je zakázáno.
Rám a podvozek:
Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh, zejména střední rámovou trubkou. Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji. Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné vidlice v rámu, kde však pružové silentbloky mohou být nahrazeny kluznými pouzdry nebo ložisky. Zadní vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Přední vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Je však vysloveně zakázáno měnit krk řízení a pozici sloupku řízení k základní rámové trubce (úhel řízení). Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice (horní a dolní brýle). Kola a brzdy mohou být libovolné. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním uzávěrem.
Motor:
Motor musí prokazatelně pocházet z původních motocyklů dané značky a typu. Hlava a válec musí být původní bez jakýchkoli vnějších úprav (navařováním, frézováním, atd.). Je vysloveně zakázáno zvětšování, navařování a jiné úpravy chladicích žeber hlavy a válce. Je povolena úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně výrobcem (tj. 8 výbrus: vrtání 40, zdvih 44mm ). Jsou povoleny úpravy spalovacího prostoru hlavy a vnitřních kanálových rozvodů. Je zakázáno změnit systém sání (rozvod pístem). Zapalování může být libovolné.
Převodové ústrojí:
Převodovka může být libovolně upravena, ale jen tak, aby se vešla do původního prostoru a zůstalo zachováno její originální ovládání. Spojka může být libovolně upravena ale jen tak, aby se vešla do původního prostoru. Je zakázáno upravovat víko motoru. Je povoleno použít jiné převodové poměry řetězových převodů (jiný počet zubů), kryt sekundární řetězu nemusí být namontován.
Karburátor:
Karburátor může být libovolný včetně jeho osazení. Libovolné může být i jeho připojení k válci za podmínky, že zůstane zachován systém sání. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.
Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku.

Hl. technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu. Proti jeho rozhodnutí není odvolání.

3.KLASIK
Motocykl československé výroby do obsahu 50 ccm a do roku výroby 1985. Motocykl musí být v původním provedení tak, jak byl originálně vyráběn a dodáván. Je vysloveně zakázáno přidávat k motocyklu další konstrukční a jiné prvky, pokud nebyly součástí konstrukce či příslušenství původně dodávaného výrobcem. To co není v této kategorii dále v odstavci povoleno je zakázáno.
Rám a podvozek:
Rám je zcela původní, bez jakýchkoli změn, bez jakýchkoli výztuh. Přední a zadní vidlice jsou zcela původní včetně jejich uložení. Kapoty, nádrž a osvětlení jsou původní. Osvětlení nemusí být funkční. Mohou být odstraněna zrcátka a sedalo může být upevněno ke kapotáži jiným, bezpečnějším způsobem. Přední blatník musí být originální. Řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné, přičemž ale musí být zachován původní systém těchto prvků, tzn. zejména uložení řadičky, řidítek, táhlový event. Lankový způsob ovládaní. Kola, brzdy, pružící a tlumicí jednotky musí být prokazatelně původní konstrukce a typu. Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Na modelech Pioneer 20 a 21 je povolen přední blatník z modelu Jawa Mustang ( některé modely J20 a J21 byly takto vyráběny i továrně ). Není však povoleno jakkoli originální přední blatník nebo tento povolený blatník z modelu Jawa Mustang upravovat vystřiháváním jejich částí a podobně.
Motor:
Motor musí být zcela původní konstrukcí, provedením i siluetou. Hlava a válec musí být zcela původní bez jakýchkoli úprav. Jedinou výjimkou je úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně výrobcem. Je vysloveně zakázáno zvětšování chladících ploch, navařování a jiné úpravy žeber hlavy, válce a vík motoru. Musí být použito původního kontaktního zapalování.
Převodové ústrojí:
Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání. Spojka musí být zcela původní konstrukce, zejména počet lamel a pružin. Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu (jiný počet zubů), kryt sekundárního řetězu nemusí být namontován.
Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými tryskami a změněn průměr difuzoru. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.
Výfuk:
Musí být použit původní výfuk a uchycení musí být shodné s originální verzí. Podmínkou je použití originální prvé části (kolene) výfuku, co do tvaru i délky, a to od válce až další následné části výfuku.

Hl. technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu.
Proti jeho rozhodnutí není odvolání.


CO JE ZAKÁZÁNO
- Je vysloveně zakázáno jezdit na motocyklech v prostoru startu a cíle nebo depa a na přilehlých komunikacích v obci před závodem a po dobu vloženého závodu. Jakékoli testování motocyklů před závodem lze provádět výhradně mimo obec a mimo
komunikace, které umožňují příjezd k parkovacím plochám pro návštěvníky. !!!!
- Jakýkoli přesun motocyklů po depu, k přejímce a od ní či v prostoru startu a cíle a po přilehlých komunikacích v obci bude důvodem k vyloučení jezdce ze závodu!!!!
- Trať závodu je zakázáno zkušebně projíždět.

JEZDEC BUDE ZE ZÁVODU VYLOUČEN NEBO NEBUDE PŘIPUŠTĚN NA START
a) pokud pojede bez helmy, předepsané obuvi nebo bez odpovídajícího vybavení
b) pokud si úmyslně zkrátí trať
c) pokud jej během závodu nahradí jiný jezdec
d) pokud nebude dbát pokynů pořadatelů a traťových hlídek
e) pokud pojede v po trati v protisměru ( v protisměru lze motocykl pouze tlačit za účelem otočení nebo opuštění trati )
f) pokud bude tankovat mimo vyhrazený prostor
i) pokud bude mimořádně nebezpečnou jízdou ohrožovat ostatní jezdce nebo diváky
g) pokud nebude čitelné jeho startovní číslo
h) pokud si během závodu vymění motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou
Jezdec může být ze závodu vyloučen i po jeho ukončení na základě porušení výše uvedených pravidel během závodu. Jezdec může být ze závodu vyloučen i na základě porušení pravidla o maximálním objemu motoru a ostatních technických předpisů, které platí pro motocykly v jednotlivých kategoriích.

Čísla motocyklů musí být černá na žlutém nebo bílém podkladu. Umístěna viditelně, především viditelně zepředu.
O vhodnosti st. čísla rozhoduje neodvolatelně komisař na přejímce !!! Pořadatel nezodpovídá za materiál pro nalepení startovních čísel. Jezdci, kteří se nedostaví k přejímce ve stanoveném termínu budou neodvolatelně
vyloučeni ze závodu. Jezdci se nesmí při přejímce nechat zastupovat !!! Musí se dostavit osobně !!!
Toto pravidlo bude dodrženo vůči všem jezdcům bez vyjímky !!!!!! Ať nikdo nespoléhá na to, že se s pořadateli v tomto bodě dohodne. Jednoznačně zde uvádíme, že to nebude z především z technických důvodů možné.
Návštěvní kniha
Inzeráty