Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Při velkém počtu jezdců v jedné
kategorii bude rozdělena
do dvou skupin
Fichtl cup Loukovice
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr
Petr Puklický - kontakt: tel: 725 430 729 - petr.puklicky@seznam.cz
Startovní čísla: budou rozdána látková čísla
Systém závodu: 2x 15minut + 1kolo
Termín závodu: zatím není stanoven
Způsob přihlášení: na místě v den závodu / možno předem
Přejímka závodníků: 9:30 - 11:00 h
Věk závodníků: žádná věková omezení
Řidičský a techn. průkaz: není potřeba
Kategorie: Jawa50 Speciál - Jawa50 Vořežplech - Jawa50 Klasik - Pitbike
REGISTRACE:
Registrace je možná přímo na místě v den závodu. Je možné si rezervovat startovní číslo přes e-mail petr.puklicky@seznam.cz a to ve traru:
Jméno Příjmení, Startovní Číslo, Kategorie, Bydliště
Jezdci jedou na vlastni nebezpečí !!
ČASOVÝ HARMONOGRAM:
- přejímka od 9:30 do 11:00
- trenink od 11:00 do 11:45
- start závodu bude 12:30
- jede se 2x15 minut + 1 kolo (při velkém počtu závodníků bude kategorie
rozdělana do 2 skupin, ze kterých postupije prvních 10 do finále)
POVINNÁ VÝSTROJ:
Motocyklová přilba, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhé rukávy, dlouhé kalhoty
TECHNICKÁ PRAVIDLA:
Jawa50 KLASIK
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang, Jawa 550 a Jawa 555
- Maximální povolený objem motoru odpovídá 8 max .výbrusu tj.
vrtání průměr 40 mm, zdvih 44mm a min. 2 kroužkový píst. Překročení
kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.
Motocykl československé výroby do obsahu 50ccm a do roku výroby 1985.
Motocykl musí být v původním provedení tak, jak byl originálně vyráběn a
dodáván. Je vysloveně zakázáno přidávat k motocyklu další konstrukční a
jiné prvky, pokud nebyly součástí konstrukce či příslušenství původně
dodávaného výrobcem. To co není v této kategorii dále v odstavci
povoleno je zakázáno.
Rám a podvozek:
Rám je původní, bez jakýchkoli změn. Povolena je výztuha mezi rámem.
Originální přední vidlice (může být vyztužena) a zadní vidlice zcela
původní včetně jejich uložení. Stupačky mohou být libovolné. Kapoty
mohou být seříznuté (max. 50% z originálního tvaru), jedná se o přední
blatník a podseldový plech. Jeden plech daný z výroby může chybět
(např.: prsíčka, maska plech pod sedlem,... ). Osvětlení nemusí být
původní, může i chybět. Osvětlení nemusí být funkční. Mohou být
odstraněna zrcátka a sedadlo může být upevněno ke kapotáži jiným,
bezpečnějším způsobem. Řídítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího
mechanizmu musí být originální. Kola,stupačky origo ne jinak upravene,
brzdy, pružící a tlumící jednotky musí být prokazatelně původní
konstrukce a typu. Pneumatiky 16 palců mohou být libovolné, nesmí však
být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány. Na modelech
Pionýr 20 a 21 je povolen přední blatník z modelu Jawa Mustang (některé
modely J20 a J21 byly takto vyráběny i továrně).
Motor:
Motor musí být zcela původní konstrukcí, provedením i siluetou. Hlava a
válec musí být zcela původní bez jakýchkoli úprav. Jedinou výjimkou je
úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně
výrobcem 40mm. Je vysloveně zakázáno zvětšování chladících ploch,
navařování a jiné úpravy žeber hlavy, válce a vík motoru. Musí být
použito původního kontaktního zapalování!!!!!!!!
Převodové ústrojí:
Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání.
Spojka musí být zcela původní konstrukce, zejména počet lamel a pružin.
Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu (jiný
počet zubů),
Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být
jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými
tryskami.
Výfuk:
Musí být použit původní výfuk, uchycení může být upraveno a přepážky
tlumiče výfuku mohou být demontovány.ne nijak upravovány a zkracovány
Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!
U kategorie klasik budou kontrolovani první 3 jezdci hned po odjeti druhé rozjížďky a to:
Valec, hlava, karburátor, pist, kroužky, primární převod, spojka, klika, zapalovaní a výfuk !
Jawa50 VOŘEŽPLECH
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang
- Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj.
vrtání průměr 40mm, zdvih 44 mm. Překročení kterékoliv z těchto hodnot
není povoleno.
Rám a podvozek:
Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh, zejména střední
rámovou trubkou. Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky
pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji.
Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné
vidlice v rámu, kde však prižové silentbloky mohou být nahrazeny
kluznými pouzdry nebo ložisky. Zadní vidlice a její pružící elementy
mohou být libovolné. Přední vidlice a její pružící elementy mohou být
libovolné. Je však vysloveně pozici sloupku řízení k základní rámové
trubce (úhel řízení). Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice
(horní a dolní brýle). Kola mohou být libovolné brzdy origo.. Pneumatiky
mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále
nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd,
spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je
libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným
standardním uzávěrem.
Motor:
Válec: Musí být původní, zvenčí neupravený, vnitřní úpravy na něm
mohou být provedeny pouze odebíráním materiálu. Je možné zvýšit počet
kanálů. Válec je možné zkrátit na rozměr pístu. Jeho časování je
libovolné. Je zakázáno použití jiné než litinové vložky. Je vysloveně
zakázáno zvětšování, navařování a jiné úpravy chladicích žeber hlavy a
válce. Rozteč svorníků se nesmí měnit. Rozvod sání pouze pístem..
Hlava válce: Z originálního odlitku, nesmí se upravovat zvenčí, je povolena úprava spalovacího prostoru.
Píst: Volný, ale jeho průměr nesmí být větší než 40 mm
Zapalování: Povoleno libovolné zapalování
Převodové ústrojí:
Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání.
Spojka mužebyt na šrouby, zejména počet lamel a pružin musí zachovan. Je
povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu či
primárního (jiný počet zubů), kryt sekundárního řetězu nemusí být
namontován.
Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být
jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými
tryskami a změněn průměr difuzoru. Je možno použít libovolný vzduchový
filtr.
Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku
Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!
Jawa50 SPECIÁL
- Motocykl československé výroby do obsahu 50 ccm a do roku výroby 1985.
To co není v této kategorii vysloveně zakázáno je povoleno.
Rám a podvozek:
Rám může být libovolnou stavbou za podmínky, že bude použito původní
nosné trubky od hlavy řízení k motoru včetně předního a zadního držáku
motoru. Přední, zadní vidlice, jejich uchycení k rámu, pružící elementy
mohou být libovolné. Kola a brzdy mohou být libovolné. Pneumatiky mohou
být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně
upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a
řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je libovolná ale
musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním
uzávěrem.
Motor:
Motor musí prokazatelně pocházet z původních motocyklů dané značky a
typu. Za rozhodné se považuje použití původních karterů a vík motoru a
zachování vizuální shodnosti s originálem. Hlava může být libovolná,
návarky a jiné úpravy povoleny. Válec československé výroby do roku 1985
musí být dodržen!!! Jakékoliv úpravy válce při dodržení předepsaného
vrtání a zdvihu viz. výše jsou povoleny. Počet kanálů není omezen. Typ
pístu je libovolný. Je povoleno změnit systém sání a upravit víka
motoru. Zapalování může být libovolné.
Převodové ústrojí:
Je povoleno upravit převodovku libovolným způsobem včetně jejího
ovládání. Je povoleno upravit spojku libovolným způsobem. Je povoleno
použít jiné převodové poměry řetězových převodů (jiný počet zubů), kryt
sekundární řetězu nemusí být namontován.
Karburátor:
Karburátor libovolné výroby. Libovolné může být i jeho připojení k válci. Je možno použít libovolný vzduchový filtr.
Výfuk:
Může být použito libovolného výfuku.
Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!).
Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!
Jawa50 ŽENY
- Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang, Jawa 550 a Jawa 555
- Maximální povolený objem motoru odpovídá 8 max .výbrusu tj.
vrtání průměr 40 mm, zdvih 44mm a min. 2 kroužkový píst. Překročení
kterékoliv z těchto hodnot není povoleno.
Motocykl československé výroby do obsahu 50ccm a do roku výroby 1985.
Motocykl musí být v původním provedení tak, jak byl originálně vyráběn a
dodáván. Je vysloveně zakázáno přidávat k motocyklu další konstrukční a
jiné prvky, pokud nebyly součástí konstrukce či příslušenství původně
dodávaného výrobcem. To co není v této kategorii dále v odstavci
povoleno je zakázáno.
Rám a podvozek:
Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh, zejména střední
rámovou trubkou. Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky
pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji.
Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné
vidlice v rámu, kde však prižové silentbloky mohou být nahrazeny
kluznými pouzdry nebo ložisky. Zadní vidlice a její pružící elementy
mohou být libovolné. Přední vidlice a její pružící elementy mohou být
libovolné. Je však vysloveně pozici sloupku řízení k základní rámové
trubce (úhel řízení). Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice
(horní a dolní brýle). Kola mohou být libovolné brzdy origo.. Pneumatiky
mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále
nebezpečně upravovány. Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd,
spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné. Palivová nádrž je
libovolná ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným
standardním uzávěrem.
Motor:
Motor musí být zcela původní konstrukcí, provedením i siluetou. Hlava a
válec musí být zcela původní bez jakýchkoli úprav. Jedinou výjimkou je
úprava válce výbrusem na maximální možnou míru udávanou originálně
výrobcem 40mm. Je vysloveně zakázáno zvětšování chladících ploch,
navařování a jiné úpravy žeber hlavy, válce a vík motoru. Musí být
použito původního kontaktního zapalování!!!!!!!!
Převodové ústrojí:
Převodovka musí být zcela původní konstrukce včetně jejího ovládání.
Spojka musí být zcela původní konstrukce, zejména počet lamel a pružin.
Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu (jiný
počet zubů),
Karburátor:
Karburátor musí být původní značky a typu. Rovněž originální musí být
jeho připojení na válec motoru a systém sání. Může být osazen jinými
tryskami.
Výfuk:
Musí být použit původní výfuk, uchycení může být upraveno a přepážky
tlumiče výfuku mohou být demontovány.ne nijak upravovány a zkracovány
Kategorie PITBIKE
trať
kat. Ženy 100 Kč
Pitbike 300 Kč
Poslední změna: 22.03.2020
22.03.2020 - vloženy odkazy na tři videa (dole na této stránce)
Převýšení: 15 m (463 - 478 m.n.m)
novinky
pravidla
trať
Délka trati je asi 580 m a převýšení je 15 m
Přesné umístění trati ZDE
Trať si můžete prohlédnout na VIDEU
trať
plakát
Závod proběhl 22.2.2020
Máte-li nějaké galerie či videa ze
galerie
22.2. 2020