Způsob přihlášení: na místě v den závodu / možno předem
Přejímka závodníků: 7:00 - 8:50 h
Startovné: 250 Kč
Věk závodníků: min. 12 let !
Řidičský a techn. průkaz: není potřeba
Kategorie: Jawa50 Speciál - Jawa50 Klasik
PRAVIDLA ZÁVODU:
Kategorie:
FICHTL 1 (kat. JAWA 50 SPECIÁL)
FICHTL 2 (kat. JAWA 50 KLASIK)
Systém závodu:
Kat. FICHTL: 2 x 12 minut + 2 kola (může být změněno)
Bodování:
25,22,20,18,16,15,14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (1-20 místo)
Při rovnosti bodů z obou rozjížděk rozhoduje lepší druhá jízda.
Startovné:
Fichtl - 250 kč
Za nezletilého závodníka podává přihlášku jeho zákonný zástupce. Po celou dobu konání závodu zákonný zástupce nezletilého závodníka plně odpovídá za jeho jednání a bezpečnost.
Přejímka:
bude probíhat v době od 7:00 - 8:50 hod. nejpozději!!
Tréninky začnou od 9:00 hod.
Každý účastník závodu spadá pod pravomoc organizátora, jehož pokyny se musí řídit. Každý účastník vstupuje do závodu na vlastní nebezpečí a zříká se nároku na náhradu škody, která by mu mohla vzniknout v souvislosti se závodem. Závodu se může zúčastnit pouze jezdec, který je zcela způsobilý fyzicky duševně kontrolovat a ovládat svůj stroj s ohledem na vlastní bezpečnost i bezpečnost ostatních účastníků závodu a není pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky.
Výstroj:
Výstroj jezdců musí odpovídat příslušným technickým a bezpečnostním normám. Jezdec je povinen používat tyto ochranné pomůcky: ochrannou přilbu, ústroj s dlouhým rukávem a dlouhé kalhoty, vysoké boty (např.kotníkové), rukavice, brýle.
Starovní čísla:
Účastníci jsou povini nastupovat do závodu s čitelnými čísly. O čitelnosti startovního čísla rozhoduje časoměřič a jeho stanovisko je konečné.
TECHNICKÁ PRAVIDLA:
kat. Fichtl Klasik:
Motocykl Jawa Pionýr 05, 20, 21, 23 Mustang, 550 a 555 tak, jak byl originálně vyráběn. Rám je zcela původní bez jakýchkoliv úprav, s použitím originální tlumící jednotky. Dále musí být zachováno uložení řadičky a velikost kol. Motor musí být původní konstrukce bez jakékoliv vizuální změny. Je zakázáno upravování a zvětšování hlavy, navařování žeber a musí být použito originálního kontaktního zapalování. Převodové ústrojí musí být původní včetně rozety. Kryt řetězu nemusí být namontován. Karburátor musí být původního typu včetně připojení na válec motoru a originálního vzduchového filtru. Výfuk musí být originál. Povolenou úpravou je výztuha mezi krkem a nádrží pro zvýšení bezpečnosti, odstrojení jakékoli části motocyklu nemající vliv na bezpečnost jízdy (světlo, plechy, stojan atd.) a možnost použití terénních pneu. Účast jezdců od 12-ti do 100 let. Pořadatel si vyhrazuje právo prvním třem jezdcům přeměřit vrtání válce. V případě odmítnutí bude jezdec vyloučen bez náhrady.
kat. Fichtl Speciál:
Válec musí pocházet z Jawy50, chlazení vzduchem, navařená žebra povolena rozteč šteftů hlavy a válce můsí být orig. 44x38 mm, povolen maximálně 8. výbrus válce (tj. 40,00mm), blok motoru musí být orig. - Jawa50, karburátor libovolný, klapky jsou povolené, zapalování libovolné - může být bezkontaktní, spojka libovolná, výfuk může být jakýkoli ale podmínkou je tlumící koncovka. Rám vše povoleno, tlumiče vše povoleno. Vodní, či jiné neoriginální válce, převařované a upravované kartery nebudou do závodu vpuštěny!!! Účast jezdců od 12-ti do 100 let. Pořadatel si vyhrazuje právo prvním třem jezdcům přeměřit vrtání válce. V případě odmítnutí bude jezdec vyloučen bez náhrady.
Účastník závodu, který nedodrží některý z bodů propozic, bude ohrožovat nebezpečnou jízdou ostatní účastníky závodu nebo hrubým způsobem poruší pravidla fair play, bude vyloučen ze závodu bez náhrady.