Fichtl
cup Rabí
Poslední
změna: 22.5.2009
www.jawa50zavody,wz,cz
> Terénní závody > Rabí
Terénní závod upravených
motocyklů Jawa 50 |
Oficiální web
závodu: |
www.fichtelrabi.wbs.cz |
Stav: |
Zaniklý závod |
Poslední závod: |
16.5. 2009 |
Místo závodu |
Obec: |
Rabí |
Leží u: |
u Sušice |
Okres: |
Klatovy |
Trať |
Trať: |
Travnatá louka |
Přihlášení |
Přejímka: |
do 8:00 - 10:00 |
Řidičský a techn
průkaz: |
Není potřeba |
Věkové omezení: |
Závodníci od
12ti let |
Stroje: |
Jawa50 speciál
(max 8. výbrus) |
Závod |
Počet jízd: |
1 trénink - 2
rozjížďky |
Doba jedné
rozjížďky: |
20 minut |
PRAVIDLA
ZÁVODU:
Kategorie
Speciál:
1. Podvozek - 1.Nutno zachovat
původní rám, lze provést úpravu pro použití jiných tlumičů a výztuhu pro
zvýšení bezpečnosti
2. Pneu volné, nesmí však být opatřeny hřeby
nebo jinak nebezpečně upravovány,
3. Řidítka volná
4.Závodní stroj musí být přiměřeně kapotovaný, tak,
aby kapoty z bezpečnostních důvodů překryly veškeré náchylné
a
nebezpečné agregáty nebo ostré
hrany
2. Motor - 1.
Nutno zachovat původní skříň motoru a válec
2. Bez
dalších úprav : skříň motoru klika zachovat zdvih 44mm
3.
Volné- primární převod karburátor v převodovce lze měnit odstupňování při
zachování 3 rychl. stupňů
4.
Zapalování volné
5.
Válec původní
6.
Hlava válce volná
7.
Vrtání max. 40,00 mm tj. 55,264 ccm
8.
Sekundární převod volný
9.
Výfuk volný
Kategorie
Klasik:
1. Podvozek - 1. Rám, oplechování, tlumiče, bez
dalších úprav
2. Pneu
volné
3.
Řidítka volná
4. Lze
navařit výztuhu rámu pod nádrží pro větší bezpečnost
2. Motor - 1. Nutno
zachovat původní skříň motoru, válec, hlavu, karburátor
2. Válec
původní - lze upravovat odebíráním materiálu
3. Vrtání max.
40,00 mm tj. 55,264 ccm
4. Nelze
použít klapky
5. Zapalování
volné
6. Převodovka
třístupňová možno upravit odstupňování
7. Spojka
původní
8. Sekundární
převod volný
9. Výfuk volný
Jezdci:
Závodníci jsou povinni mít u sebe občanský průkaz a průkaz zdravotní
pojišťovny. Za jezdce mladší patnácti let zodpovídají jeho rodiče,
zákonní zástupci.
Minimální věková hranice je omezena věkem 12ti let,
horní věková hranice bez omezení,
povinná výbava: motocyklová helma, brýle, rukavice, dlouhé kalhoty a
pevná obuv. pozn.: závodník bez povinné výbavy bude ze závodu
vyloučen, doporučená výstroj: chrániče holení a páteře
Povinnosti
a zodpovědnost:
Všichni soutěžící se zúčastní závodu na vlastní
nebezpečí, což stvrdí svým podpisem na příslušný formulář před startem
závodu. Pořadatel odpovídá za bezpečný a regulérní průběh závodu.
Pořadatelem bude zajištěno zejména: zabezpečení zdravotní
služby, zajištění prostředků požární ochrany, administrace
aj.
Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu propozic nebo programu závodu.
Porada
s jezdci:
Porada se bude konat podle časového rozvrhu u startovacího zařízení po
skončení volných tréninků. Této porady se musí zúčastnit všichni jezdci a
oficiální činovníci. Během tohoto setkání se budou
projednávat všechny náležitosti, které se týkají tratě a bezpečnosti.
Po této poradě bude předveden kompletní startovací postup
a vydány další pokyny.
Volná
zkouška startu:
Bude prováděna tak, že jezdec nastupující do tréninku
bude vypuštěn na trať tak, aby si start mohl vyzkoušet –
jinak zkouška startu je zakázána.
Start:
1. Prostor startu
prostor startu je 5 m za a před startovní čárou
jezdec si může upravovat prostor startu za startovní čárou
do prostoru startu může pouze jezdec a jeho technik
2. Postup startu
start je hromadný s motory v chodu
start začíná zvednutím praporu
v případě poruchy motocyklu, může mechanik k jezdci
až po provedení startu
Pořadí
v jízdě:
Rozjížďka je ukončena v okamžiku, kdy je poslednímu závodníkovi ukázán
šachovnicový praporek vyjma závodníků, kteří rozjížďku nedokončí z
technických či jiných důvodů.
Závodit
můžete pouze s vrtáním motoru 40,00mm (tj. 8.výbrus) Porušením
tohoto pravidla můžete být ze závodu vyloučeni.
Trať: vede na poli pod
hradem Rabí. Na trati se dříve jezdil i Rallyecross.
Přejímka: od 8:00 do 10:00
Závod: jede se 2x20 min, společně se jedou i závody
veteránů ČZ.