Systém závodu: Všechny kategorie - 2x 15min +1 kolo Povinná výstroj: Přilba, brýle, rukavice, dlouhé kalhoty Rozdělení do kategorií: Každý závodník při přihlašování do závodu po pečlivém přečtení „technických pravidel“ uvede do příslušné kolonky kategorii, ve které chce startovat. Nikdo to nebude kontrolovat, žádné protesty se nebudou řešit, vše záleží na tom každém jezdci. Měření zdvihového objemu nebude prováděno.
TECHNICKÁ PRAVIDLA
Série: Motocykl v absolutně sériovém provedení bez úprav.
Povolené terénní pneumatiky, osvětlení nemusí být funkční.
Klasik: Šasi: originální:
rám, kyvná vidlice, přední a zadní pérování, kola, brzdy, nádrž povolené úpravy:
výztuha rámu pod nádrží, vyztužení nosníků přední vidlice
jiné (bezpečnější) uchycení řidítek a stupaček
jiné blatníky (bez ostrých hran, rohů)
odstranění pro závod nepotřebných věcí - světla, klakson, tachometr apod.
terénní pneumatiky Pohon: vrtání max. 40mm, zdvih 44mm
kartery + víka originální
píst, klika, ojnice originál
válec originální odlitek – povoleny úpravy kanálů
hlava válce originální odlitek – povolena úprava spalovacího prostoru
karburátor + sací kolínko a jeho připojení na válec originál
filtr sání volný
zapalování volné
převodovka třístupňová – povoleno jiné odstupňování
spojka originál
primární převod volný
sekundární převod volný
výfuk volný
Speciál: Šasi: vše povoleno Pohon: vrtání max. 40mm, zdvih 44mm
kartery + víka originální
válec originální odlitek – povoleny úpravy kanálů, musí být zachovány rozteče svorníků
hlava válce volná
karburátor volný
zapalování volné
výfuk volný
primární převod volný
převodovka volná
systém sání volný
spojka volná