Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Kategorie Pionýrů je jedna z mnoha
kategorií. Dále se pojedou rozjížďky
motokrosových motorek a veteránů.
Classic Motocross Radka Nováka + Batti MX Cup
+ závod Pionýrů na motokrosové trati ve Světci
Máte-li nějaké galerie či videa ze
závodu, napište mi
Úvod
Terénní závody
Silniční závody
Galerie
Kontakt - Autor
Ostatní
Informace o závodu
Výsledky
Oficiální web
Ukázat na mapě
Petr Bártl - kontakt:     tel. 602 175 350
Startovní čísla:     stroje musí být označeny ve předu čís. tabulkami
Oficiální web závodu:     hobycross.webnode.cz
Systém závodu:     2x 12minut + 1kolo
Stav závodu:     ZANIKLÝ ZÁVOD
Jaroslav Padrta - kontakt:     tel. 731 516 883
Obec:     Světec
Okres:     Teplice
Kraj:     Ústecký
Trať:     motokrosová trať
Způsob přihlášení:     předem přes e-mail nebo telefonicky
Přejímka závodníků:     do 7:55 h
Věk závodníků:     žádné věkové omezení
Řidičský a techn. průkaz:     není potřeba
Kategorie:     Jawa50 Speciál -  Jawa50 Klasik  -  Super Speciál
Ukázat na mapě
E-mail:     hobycross@centrum.cz
Prosíme jezdce, aby se do závodu
přihlásili co nejdříve přes email:
hobycross@centrum.cz
nebo telefonicky.
PŘIHLÁŠKY:
Prosíme jezdce, aby se do závodu přihlásili co nejdříve přes e-mail hobycross@centrum.cz nebo telefonicky 602 175 350
(jméno, příjmení, kategorie, startovní číslo)



TECHNICKÁ PRAVIDLA:

Jawa 50 SPECIÁL
- Válec a blok motoru musí pocházet z Jawy 50
- Válec nesmí být zkrácen, rozteč šteftů válce můsí být orig. 44x38 mm, vrtání válce max. 40,00mm (tj. 8. výbrus), zdvih musí být orig. 44mm.
- Vodní chlazení zakázáno, navařená žebra povolena
- Blok motoru musí být bez navarků či jiných viditelných úprav, víka motoru mohou být upravena
- Povolena pouze tří-rychlostní převodovka
- Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné, výfuk libovolný, spojka libovolná
- Rám libovolný
- Funkční brzdy, čitelné startovní číslo


Jawa 50 KLASIK
- Drapáky jsou povoleny.
- Registrační značka nemusí být.
- Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez.
- Funkční brzdy
- Čitelné startovní číslo
- Sériový motor včetně karburátoru, sacího potrubí, válce, hlavy, vík motoru
- Původní nosná část rámu pro uložení motoru včetně uložení zadní kyvné vidlice, sériová zadní kyvná vidlice, sériová kola a brzdy.
- Zákaz použití centrálního tlumiče.
- Toleruje se vyztužení rámu, krk řízení - podsedlovka, libovolná přední vidlice, libovolný výfuk.
- Zapalování sériové.
- Vrtání válce max. 8. výbrus tj. průměr válce 40mm, zdvih 44mm.


Super Speciál
- základ motocyklu 50ccm (Pionýr, Simson, Dandy...) - ne závodní moto
- válec i blok motoru s libovolnými úpravami, možno i vlastní výroba
- libovolný počet rychlostí
- libovolný rám



! Protesty se nebudou řešit. Spoléháme na férový přístup závodníků. !



POVINNÁ VÝSTROJ:
Přilba, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhý rukáv, dlouhé kalhoty. Závodníci bez tohoto vybavení můžou být diskvalifikováni ze závodu.
Přesné umístění trati ZDE
11.7. 2015
Trať si můžete prohlédnout na videu ZDE
Poslední změna: 10.08.2020
Aktualizujte stránku
06.03.2022 - závod byl přesunut do seznamu zaniklých závodů, pravděpodobně už se nebude konat
Aktualizujte stránku
8.11. 2014
video
galerie
2. galerie
3. galerie
20.8. 2016
galerie
novinky
pravidla
trať
galerie
Poslední závod se konal
29.8. 2020