Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Kategorie Pionýrů je jedna z mnoha
kategorií. Dále se pojedou rozjížďky
motokrosových motorek a veteránů.
Classic Motocross Radka Nováka + Batti MX Cup
+ závod Pionýrů na motokrosové trati ve Světci
Máte-li nějaké galerie či videa ze
Petr Bártl - kontakt: tel. 602 175 350
Startovní čísla: stroje musí být označeny ve předu čís. tabulkami
Systém závodu: 2x 12minut + 1kolo
Stav závodu: ZANIKLÝ ZÁVOD
Jaroslav Padrta - kontakt: tel. 731 516 883
Způsob přihlášení: předem přes e-mail nebo telefonicky
Přejímka závodníků: do 7:55 h
Věk závodníků: žádné věkové omezení
Řidičský a techn. průkaz: není potřeba
Kategorie: Jawa50 Speciál - Jawa50 Klasik - Super Speciál
E-mail: hobycross@centrum.cz
Prosíme jezdce, aby se do závodu
přihlásili co nejdříve přes email:
nebo telefonicky.
PŘIHLÁŠKY:
Prosíme jezdce, aby se do závodu přihlásili co nejdříve přes e-mail hobycross@centrum.cz nebo telefonicky 602 175 350
(jméno, příjmení, kategorie, startovní číslo)
TECHNICKÁ PRAVIDLA:
Jawa 50 SPECIÁL
- Válec a blok motoru musí pocházet z Jawy 50
- Válec nesmí být zkrácen, rozteč šteftů válce můsí být orig. 44x38 mm,
vrtání válce max. 40,00mm (tj. 8. výbrus), zdvih musí být orig. 44mm.
- Vodní chlazení zakázáno, navařená žebra povolena
- Blok motoru musí být bez navarků či jiných viditelných úprav, víka motoru mohou být upravena
- Povolena pouze tří-rychlostní převodovka
- Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné, výfuk libovolný, spojka libovolná
- Rám libovolný
- Funkční brzdy, čitelné startovní číslo
Jawa 50 KLASIK
- Drapáky jsou povoleny.
- Registrační značka nemusí být.
- Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez.
- Funkční brzdy
- Čitelné startovní číslo
- Sériový motor včetně karburátoru, sacího potrubí, válce, hlavy, vík motoru
- Původní nosná část rámu pro uložení motoru včetně uložení zadní kyvné
vidlice, sériová zadní kyvná vidlice, sériová kola a brzdy.
- Zákaz použití centrálního tlumiče.
- Toleruje se vyztužení rámu, krk řízení - podsedlovka, libovolná přední vidlice, libovolný výfuk.
- Zapalování sériové.
- Vrtání válce max. 8. výbrus tj. průměr válce 40mm, zdvih 44mm.
Super Speciál
- základ motocyklu 50ccm (Pionýr, Simson, Dandy...) - ne závodní moto
- válec i blok motoru s libovolnými úpravami, možno i vlastní výroba
- libovolný počet rychlostí
- libovolný rám
! Protesty se nebudou řešit. Spoléháme na férový přístup závodníků. !
POVINNÁ VÝSTROJ:
Přilba, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhý rukáv, dlouhé kalhoty.
Závodníci bez tohoto vybavení můžou být diskvalifikováni ze závodu.
Přesné umístění trati ZDE
11.7. 2015
Trať si můžete prohlédnout na videu ZDE
Poslední změna: 10.08.2020
06.03.2022 - závod byl přesunut do seznamu zaniklých závodů, pravděpodobně už se nebude konat
8.11. 2014
20.8. 2016
novinky
pravidla
trať
galerie
Poslední závod se konal
29.8. 2020