- Startovné 150 Kč na osobu
- Závod se jede na 3 hodiny a to za každého počasí
- Na jednom stroji v týmu mohou jet maximálně 2 závodníci
- Střídání jezdců v závodě není povinné (pouze doporučené)
- Výměna motocyklu není povolena (pouze motoru)
- Povinná je homologovaná motocyklová přilba, ochrana zraku, rukavice, pevná kotníková obuv, kalhoty a triko s dlouhým rukávem ! (doporučené jsou ochranné prvky - kolena, lokty, hrudník atd.)
- V případě úmyslného zkrácení traťe bude odečteno jedno kolo (5krát zkráceno = mínus 5 kol.)
Technická přejímka:
Technická přejímka proběhne v čase 9:00 - 10:00 hod. před stanem technického komisaře a to při zápisu motocyklů do závodu. Startovné činí 150,- Kč za osobu
Trať závodu:
Trať závodu tvoří cca. 1,5 km okruh, který vede po polních a lesních sestách, v okolí labe.
Protesty:
- V případě podezření z nepovolené úpravy je možné podat protest na motocykl u pořadatele !!! Protest může podat pouze jezdec, který byl zaregistrován a to do 10 minut po ukončení závodu. Jezdec který protest podá musí složit částku 500 Kč a určit čím byli porušeny pravidla.
- objem motoru - primární převod
- převodovka
- zapalování
- Při oprávněném protestu připadají peníze jezdci, který protest podal.
- Při neoprávněném protestu připadají jezdci, proti kterému byl protest směřován.
Kontrola motocyklů po závodě:
První 3 jezdci z každé kategorie budou před vyhlášením výsledků, pořadatelem vyzváni ke kontrole zdvihového objemu svého motocyklu.
Tito jezdci mají povinnost svůj motocykl přistavit nejpozději do 10 minut po vyvěšení výsledků.
Všichni tito jezdci přistaví svůj motocykl před stan technického komisaře se sundanou hlavou motoru.
Pokud bude naměřen větší než povolený zdvihový objem ( i vrtání nebo zdvih jednotlivě ) nebo budou na motocyklu nepovolené úpravy, budou tito jezdci vyloučeni ze závodu a z klasifikace.
Jezdec bude ze závodu vyloučen nebo nebude připuštěn na start:
1) Pokud pojede bez helmy, předepsané obuvi nebo bez odpovídajícího vybavení.
2) Pokud nebude dbát pokynů pořadatelů.
3) Pokud pojede v protisměru. 4) Pokud bude tankovat nebo opravovat motocykl mimo vyhrazený prostor ( DEPO ).
5) Pokud si během závodu vymění motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou.
Jezdec může být ze závodu vyloučen i po jeho ukončení na základě porušení výše uvedených pravidel během závodu.
Jezdec může být ze závodu vyloučen i na základě porušení pravidla o maximálním objemu motoru a ostatních technických předpisů, které platí pro motocykly v jednotlivých kategoriích.
Kategorie ORIGINÁL:
- Motocykl československé výroby obsahu do 50 ccm a do roku výroby 1985.
- Motocykl musí odpovídat sériové výrobě, tzn. - tak jak opustil výrobní linku. - Povolená je pouze výměna sekundárního převodu a to jen výměnou řetězového kolečka na motoru.
- Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak nebezpečně upravovány.
- Výbrusy do 40 mm - Motocykl může být odstrojen nepotřebnými díly k závodu (Zrcátka, světla, stojánek, plechy atd.)
- Nesmí být nic přidáno ani upraveno!
Kategorie SPECIÁL:
Motocykl československé výroby do objemu 50 ccm. Do roku výroby 1985.
Rám a podvozek
- Rám může mít libovolnou stavbu.
- Přední, zadní vidlice, jejich uchyceni k rámu pružící elementy mohou být libovolné.
- Kola a brzdy mohou být libovolné.
- Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány.
- Kapoty, sedadlo, řidítka, ovládací páčky brzd a spojky mohou být libovolné.
Motor
- Motor musí prokazatelně pocházet z původních dílů motocyklů dané značky a typu.
- Za rozhodné se považuje použití původních karterů a vík motorů a zachování vizuální shodnosti s originálem.
- Hlava může být libovolná, návarky a jiné úpravy jsou povoleny.
- Válec československé výroby do roku 1985 musí být dodržen !!!
- Jakékoliv úpravy válce při dodržení předepsaného vrtání a zdvihu jsou povoleny.
- Počet kanálu není omezen.
- Typ pístu je libovolný.
- Je povoleno změnit systém sání a upravit víka motoru.
- Zapalování může být libovolné.
Převodové ústrojí - Převodovka může být libovolně upravena, ale jen tak, aby se vešla do původního prostoru a zůstalo její originální ovládání.
- Spojka může být libovolně upravena.
- Je povoleno použít jiné převodové poměry (jiný počet zubů).
Karburátor
- Karburátor libovolné výroby.
- Libovolné může být i jeho připojení k válci.
- Je možné použít libovolný vzduchový filtr.