Jezdci mladší 18 let jen s
doprovodem rodičů.
Startovní čísla: stroje musí být označeny ve předu a na bokách čís. tabulkami
Termín závodu: zatím není stanoven
Trať: louka + motokrosová trať
Způsob přihlášení: na místě v den závodu
Přejímka závodníků: 9:00 - 10:00 h
Věk závodníků: žádná věková omezení
Řidičský a techn. průkaz: není potřeba
Kategorie: Jawa50 Stodolák - Jawa50 Klasik - Jawa50 Supersport
Fichtl cup Včelná (hodinovka)
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr
Fošum - kontakt: tel. 603 861 601
Na přilehlé mx trati se nepojede! Trať je pohodlně sjízdná pro všechny kategorie včetně úplně sériových motorek!
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění závodiště ZDE
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Poslední změna: 19.06.2022
TECHNICKÁ PRAVIDLA:
Závodu se mohou zúčastnit motocykly Jawa Pionýr 550, 555, 05, 20/21, 23 Mustang
Pro všechny kategorie: Maximální povolený objem motoru odpovídá
osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44mm. Rozteč
svorníků hlavy a válce se nesmí měnit, musí zůstat originální 44x38 mm.
Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno. Kola nesmí být
vybavena hroty, hřeby či šrouby.
Povinná výstroj: Motocyklová přilba, brýle, dlouhé kalhoty, pevné boty. (Žádné sandály a podobné..)
Číselné tabulky: Každý motocykl bude vybaven velkými číselníky!
Jeden vepředu, dva na boku! Nejlépe černé číslo na světlém podkladu!
Pokud stroj nebude číselníkem vybaven, nebude připuštěn k závodu!
Kategorie: STODOLÁK
Rám:
Rám musí zůstat originální, nesmí být použita příčka pod nádrží.
Stupačky musí být opatřeny ochranou gumou a nesmí být použité sklopné.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Kola musí být použity originální, smí být použitý drapák.
Karosování musí být použito originál, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!
Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její
průměr se nesmí měnit! Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka
ojnice se nesmí měnit!
Zapalování originální.
Primární převod musí zůstat originál 14-34
Sekundární převod lze měnit pouze kolečkem, rozeta musí zůstat originální 55 zubů
převodovka 3 rychlostní, s originálním odstupňováním.
Válec musí zůstat originál bez úprav s originálním časováním, dále se nesmí rozšířit ani měnit tvar kanálu!
To znamená: Výfukový kanál minimálně 29mm
Přepouštěcí kanály minimálně 36mm
Sací kanál maximálně 68mm
Měřeno od přední hrany válce
Válec nesmí být zkrácen, píst musí být použit originální s 2 nebo 3 kroužky, síla kroužku 2mm.
Hlava musí být použita originál, neupravená!
Výfuk - originál vložka výfuku!
Karburátor musí být použit originální, jeho průměr se nesmí měnit! Vzduchový filtr libovolný.
U této kategorie bude probíhat pečlivá přejímka! Kontrola strojů může být i mezi rozjížďkami a dojezdu poslední rozjížďky!
Co není vysloveně povoleno je zakázáno!
Kategorie KLASIK:
Rám:
Musí být použit originál.
Přední vidlice originál, smí být vyztužena.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Výztuha rámu: povolena příčka pod nádrží, smí být vyztužen stupačkový
kříž a držák výfuku, smí být udělán třetí bod držení výfuku!
Kola musí být použity originální, smí být použitý drapák.
Karosování musí vycházet z originálních dílů, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!
Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její průměr
se smí měnit. Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka ojnice
se nesmí měnit!
Píst může být použit libovolný.
Převodovka 3 rychlostní odstupňování smí být změněno
Primární převod libovolný, musí být použito originální víko spojky, nesmí být upravené ani podložené.
Sekundární převod libovolný.
Válec musí být použit originál, smí být upraven, nesmí být navařeny žebra a musí být použit rozvod pístem, klapky zakázané!
Hlava musí být použita originál, spalovací prostor je možné upravit.
Zapalování libovolné.
Karburátor originál, jeho průměr lze upravit.
Vzduchový filtr libovolný
Výfuk libovolný!
Kategorie SUPERSPORT:
Rám:
Zcela libovolný.
Obě kola libovolná
Motor:
Kliková hřídel libovolná, zdvih musí být 44mm
Hlava libovolná.
Válec musí vycházet z originálního odlitku, smí být upraven a navařen. Klapkové sání povoleno!
Středové kartery originál, smí být upraveny bez vnějších návarků.
Spojka libovolná, víko spojky smí být upraveno (podloženo).
Převodovka libovolná.
Zapalování libovolné.
Karburátor libovolný.
Výfuk libovolný
JE ZAKÁZÁNO:
- Je vysloveně zakázáno jezdit na motocyklech v prostoru startu a cíle a
na přilehlých komunikacích v obci před závodem a po dobu vloženého
závodu. Jakékoli testování motocyklů před závodem lze provádět výhradně
mimo obec a mimo komunikace, které umožňují příjezd k parkovacím plochám
pro návštěvníky. !!!!
JEZDEC BUDE ZE ZÁVODU VYLOUČEN NEBO NEBUDE PŘIPUŠTĚN NA START:
Pokud si úmyslně zkrátí trať, nebude dbát pokynů pořadatelů a traťových
hlídek, nebo pokud jej během závodu nahradí jiný jezdec! Dále nesmí být
během závodu vyměněn motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou!
Pořadatel má právo zkrátit závod při nepřízni počasí!
Na rozhodnutí pořadatele může být komukoliv překontrolován stroj!!!
Pokud jezdec nedovolí překontrolování stroje, je automaticky vyloučen ze
závodu bez nároku na vrácení startovného!
Podání protestu: Při podání protestu je nutné složit zálohu ve výši 1000kč, pokud protest nebude uznán oprávněným, záloha propadá pořadateli!
Porušení pravidel se trestá diskvalifikací a vyloučením ze závodu bez
nároku na vrácení startovného! Proti rozhodnutí ředitele závodu není
jakéhokoliv odvolání!
11.06.2022 - proběhl závod
novinky
pravidla
trať
Chromý - kontakt: tel. 728 980 566
Ve Včelné se jezdí dva závody.
Jeden na rozjížďky a druhý hodinový.
Název závodu: Grand Prix 63