Jezdci mladší 18 let jen s
doprovodem rodičů.
Úvod
Terénní závody
Silniční závody
Galerie
Kontakt - Autor
Ostatní
Informace o závodu
Výsledky
Ukázat na mapě
Startovní čísla:     stroje musí být označeny ve předu a na bokách čís. tabulkami
Systém závodu:     2x 20minut
Termín závodu:     1.10. 2022
Místo konání:     lomeček
Obec:     Vlkovice
Leží:     u Lišova
Trať:     trať na louce + pole
Způsob přihlášení:     na místě v den závodu /  možno předem přes e-mail
Přejímka závodníků:     9:00 - 10:30 h
Věk závodníků:     žádná věková omezení
Řidičský a techn. průkaz:     není potřeba
Kategorie:     Jawa50 Stodolák  -  Jawa50 Klasik  -  Jawa50 Supersport
Ukázat na mapě
Fichtl cup Vlkovice
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr
Dušan Mlýnek - kontakt:     tel. 728 169 705  -  -dana@seznam.cz
Startovné:     200 Kč
Delka trati:     cca 1 km
Přibližná podoba trati. Může být každý rok odlišná.
Délka trati je cca 1 km. Převýšení je 8 m.

Přesné umístění závodiště ZDE
Trať si prohlédněte na VIDEU
22.9. 2012
galerie
video
2. galerie
13.4. 2013
galerie
2. galerie
3. galerie
video
2. video
4. galerie
26.10. 2013
galerie
video
2. galerie
2. video
3. galerie
4. galerie
5. galerie
3.5. 2014
video
18.10. 2014
galerie
2. galerie
video
Máte-li nějaké galerie či videa ze
závodu, napište mi
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Poslední změna: 03.09.2022
Aktualizujte stránku
REGISTRACE:
Do závodu je možné se přihlásit přes e-mail: -dana@seznam.cz nebo na místě v den závodu.
V přihlášce uveďte: jméno a příjmení, kategorie, bydliště, věk



TECHNICKÁ PRAVIDLA:


Závodu se mohou zúčastnit motocykly Jawa Pionýr 550, 555, 05, 20/21, 23 Mustang

Pro všechny kategorie: Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44mm. Rozteč svorníků hlavy a válce se nesmí měnit, musí zůstat originální 44x38 mm. Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno. Kola nesmí být vybavena hroty, hřeby či šrouby.

Povinná výstroj: Motocyklová přilba, brýle, dlouhé kalhoty, pevné boty. (Žádné sandály a podobné..)

Číselné tabulky: Každý motocykl bude vybaven velkými číselníky! Jeden vepředu, dva na boku! Nejlépe černé číslo na světlém podkladu! Pokud stroj nebude číselníkem vybaven, nebude připuštěn k závodu!



Kategorie: STODOLÁK - EXTRASTODOLÁK

Pravidla pro kategorii stodolák a extrastodolák jsou stejná!
Pro přijetí do kategorie extrastodolák musí jezdec splňovat alespoň jednu podmínku:

- být starší 50let
- váha nad 105kg
- dědek nebo bába

Rám:
Rám musí zůstat originální, nesmí být použita příčka pod nádrží.
Stupačky musí být opatřeny ochranou gumou a nesmí být použité sklopné.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Kola musí být použity originální, smí být použitý drapák.
Karosování musí být použito originál, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!

Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její průměr se nesmí měnit! Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka ojnice se nesmí měnit!
Zapalování originální.
Primární převod musí zůstat originál 14-34
Sekundární převod lze měnit pouze kolečkem, rozeta musí zůstat originální 55 zubů
převodovka 3 rychlostní, s originálním odstupňováním.
Válec musí zůstat originál bez úprav s originálním časováním, dále se nesmí rozšířit ani měnit tvar kanálu!
To znamená: Výfukový kanál minimálně 29mm
Přepouštěcí kanály minimálně 36mm
Sací kanál maximálně 68mm
Měřeno od přední hrany válce
Válec nesmí být zkrácen, píst musí být použit originální s 2 nebo 3 kroužky, síla kroužku 2mm.
Hlava musí být použita originál, neupravená!
Výfuk - originál vložka výfuku!
Karburátor musí být použit originální, jeho průměr se nesmí měnit! Vzduchový filtr libovolný.

U této kategorie bude probíhat pečlivá přejímka! Kontrola strojů může být i mezi rozjížďkami a dojezdu poslední rozjížďky!
Co není vysloveně povoleno je zakázáno!


Kategorie KLASIK:

Rám:
Musí být použit originál.
Přední vidlice originál, smí být vyztužena.
Zadní tlumiče musí být použity originál, nebo druhovýroba, jejich uchycení se nesmí měnit!
Výztuha rámu: povolena příčka pod nádrží, smí být vyztužen stupačkový kříž a držák výfuku, smí být udělán třetí bod držení výfuku!
Kola musí být použity originální, smí být použitý drapák.
Karosování musí vycházet z originálních dílů, smí se upravit, v rámci zachování bezpečnosti!

Motor:
Kliková hřídel musí být použita originální (zdvih 44mm), její průměr se smí měnit. Povoleno použít ojnici s jehlovým ložiskem, délka ojnice se nesmí měnit!
Píst může být použit libovolný.
Převodovka 3 rychlostní odstupňování smí být změněno
Primární převod libovolný, musí být použito originální víko spojky, nesmí být upravené ani podložené.
Sekundární převod libovolný.
Válec musí být použit originál, smí být upraven, nesmí být navařeny žebra a musí být použit rozvod pístem, klapky zakázané!
Hlava musí být použita originál, spalovací prostor je možné upravit.
Zapalování libovolné.
Karburátor originál, jeho průměr lze upravit.
Vzduchový filtr libovolný
Výfuk libovolný!


Kategorie SUPERSPORT:

Rám:

Zcela libovolný.
Obě kola libovolná

Motor:
Kliková hřídel libovolná, zdvih musí být 44mm
Hlava libovolná.
Válec musí vycházet z originálního odlitku, smí být upraven a navařen. Klapkové sání povoleno!
Středové kartery originál, smí být upraveny bez vnějších návarků.
Spojka libovolná, víko spojky smí být upraveno (podloženo).
Převodovka libovolná.
Zapalování libovolné.
Karburátor libovolný.
Výfuk libovolný


JE ZAKÁZÁNO:

- Je vysloveně zakázáno jezdit na motocyklech v prostoru startu a cíle a na přilehlých komunikacích v obci před závodem a po dobu vloženého závodu. Jakékoli testování motocyklů před závodem lze provádět výhradně mimo obec a mimo komunikace, které umožňují příjezd k parkovacím plochám pro návštěvníky. !!!!


JEZDEC BUDE ZE ZÁVODU VYLOUČEN NEBO NEBUDE PŘIPUŠTĚN NA START:


Pokud si úmyslně zkrátí trať, nebude dbát pokynů pořadatelů a traťových hlídek, nebo pokud jej během závodu nahradí jiný jezdec! Dále nesmí být během závodu vyměněn motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou! Pořadatel má právo zkrátit závod při nepřízni počasí!

Na rozhodnutí pořadatele může být komukoliv překontrolován stroj!!! Pokud jezdec nedovolí překontrolování stroje, je automaticky vyloučen ze závodu bez nároku na vrácení startovného!

Podání protestu:
Při podání protestu je nutné složit zálohu ve výši 1000kč, pokud protest nebude uznán oprávněným, záloha propadá pořadateli!
Porušení pravidel se trestá diskvalifikací a vyloučením ze závodu bez nároku na vrácení startovného! Proti rozhodnutí ředitele závodu není jakéhokoliv odvolání!
18.4. 2015
galerie
2. galerie
3. galerie
4. galerie
03.09.2022 - termín závodu byl stanoven na 1. října 2022
Aktualizujte stránku
17.10. 2015
galerie
5. galerie
video
2. video
3. galerie
23.4. 2016
galerie
video
2. galerie
2. video
Start závodu:     11:00 h
15.10. 2016
video
2. video
galerie
15.4. 2017
video
2. video
3. video
4. video
5. video
6. video
21.10. 2017
video
2. video
3. video
4. video
galerie
14.4. 2018
galerie
2. galerie
video
2. video
3. video
4. video
+ kat. Extrastodolák
pro jezdce mad 50let nebo 105Kg
13.4. 2019
galerie
video
2. video
2. galerie
3. galerie
Převýšení:     8 m (479 - 487 m.n.m)
novinky
pravidla
trať
galerie
26.10. 2019
galerie
video
28.6. 2020
video