Ukázat na mapě
Ukázat na mapě
Stav závodu: Zaniklý závod
Pořadatel - Jiří Houzim: tel: 605 976 288
Další kontakt: wostrymichal@seznam.cz
Poslední termín: 28.4. 2012
Místo závodu
Obec: Volyně
Okres: Strakonice
Trať
Trať: Louka + písečná náplava + asfalt
Přihlášení
Přejímka: od 9:00 do 10:00
Startovné: 100 Kč
Způsob přihlášení: Přímo na místě v den závodu
Věkové omezení: Žádné věkové omezení
Řidičský a techn. průkaz: Není potřeba
Startovní čísla: Budou rozdána na místě
Závod
Počet jízd: 2
Kategorie 1: Jawa50 - Klasik
Kategorie 2: Jawa50 - Speciál
   
NAVRCHOLU.cz
Volyně
Poslední změna: 28.4.2012
Úvodní strana
Silniční závody
Diskuze o závodech
Odkazy
Odběr novinek
Terénní závody
Informace o závodu
Fotogalerie
Kontakt - Autor
Diskuze o závodu
Ukázat na mapě
fichtl cup  Volyně
PRAVIDLA ZÁVODU:  pořadatelé si vyhrazují právo pravidla v případě potřeby pozměnit

Kategorie Klasik:

1. Podvozek -     1. Rám, oplechování, tlumiče, bez dalších úprav
                              2. Pneu volné
                              3. Řidítka volná
                              4. Lze navařit výztuhu rámu pod nádrží pro větší bezpečnost

2. Motor -           1. Nutno zachovat původní skříň
motoru, válec, hlavu, karburátor
                            2. Válec původní - lze upravovat odebíráním materiálu 
                            3. Vrtání max. 40,00 mm tj. 55,264 ccm
                            4. Nelze použít klapky
                            5. Zapalování volné
                            6. Převodovka třístupňová možno upravit odstupňování
                            7. Spojka původní
                            8. Sekundární převod volný
                            9. Výfuk volný

Kategorie Speciál:
1. Podvozek -        1.Nutno zachovat původní rám, lze provést úpravu pro použití jiných tlumičů a výztuhu pro zvýšení bezpečnosti
                                2. Pneu volné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak nebezpečně upravovány,
                                3. Řidítka volná
                                4.Závodní stroj musí být přiměřeně kapotovaný, tak, aby kapoty z bezpečnostních důvodů překryly veškeré náchylné a                                         nebezpečné agregáty nebo ostré hrany

2. Motor -             1. Nutno zachovat původní skříň motoru a válec
                              2. Bez dalších úprav : skříň motoru klika zachovat zdvih 44mm
                              3. Volné- primární převod karburátor v převodovce lze měnit odstupňování
                              4. Zapalování volné
                              5. Válec původní
                              6. Hlava válce volná
                              7. Vrtání max. 40,00 mm tj. 55,264 ccm
                              8. Sekundární převod volný
                              9. Výfuk volný

Je vysloveně zakázáno jezdit na motocyklech v prostoru startu a cíle nebo depa a na přilehlých komunikacích v obci před závodem a po dobu vloženého závodu. Jakékoli testování motocyklů před závodem lze provádět výhradně mimo obec a mimo komunikace, které umožňují příjezd k parkovacím plochám pro návštěvníky. !!!!
- Jakýkoli přesun motocyklů po depu, k přejímce a od ní či v prostoru startu a cíle a po přilehlých komunikacích v obci bude důvodem k vyloučení jezdce ze závodu!!!!
- Trať závodu je zakázáno zkušebně projíždět.

JEZDEC BUDE ZE ZÁVODU VYLOUČEN NEBO NEBUDE PŘIPUŠTĚN NA START
a) pokud pojede bez helmy, vhodné obuvi nebo bez odpovídajícího vybavení
b) pokud si úmyslně zkrátí trať
c) pokud jej během závodu nahradí jiný jezdec
d) pokud nebude dbát pokynů pořadatelů a traťových hlídek
e) pokud pojede v po trati v protisměru ( v protisměru lze motocykl pouze tlačit za účelem otočení nebo opuštění trati )
f) pokud bude mimořádně nebezpečnou jízdou ohrožovat ostatní jezdce nebo diváky
g) pokud nebude čitelné jeho startovní číslo
h) pokud si během závodu vymění motocykl za jiný než ten, který prošel přejímkou

Jezdec může být ze závodu vyloučen i po jeho ukončení na základě porušení výše uvedených pravidel během závodu. Jezdec může být ze závodu vyloučen i na základě porušení pravidla o maximálním objemu motoru a ostatních technických předpisů, které platí pro motocykly v jednotlivých kategoriích. Protest je nutno podat do 5 minut od zveřejnění klasifikace na informační tabuli závodu. Při podání protestu jezdec složí zálohu 500 Kč, která propadá ve prospěch pořadatele, pokud protest bude uznán neoprávněným.. Proti rozhodnutí ředitele závodu není jakéhokoliv odvolání....!!!!!!!!!!!

Vybraní jezdci budou po dojetí závodu podrobeni kontrole objemu motorů. V případě překročení limitu budou ze závodu vyloučeni a nebudou klasifikováni.

Start hlavního závodu je vypsán na 13,00 hod. Tento údaj je předběžný a pořadatel jej může změnit v závislosti na průběhu přejímky apod.( o zařazení do kategorií rozhoduje s konečnou platností vrchní rozhodčí v přejímkové komisi !! ) Technická přejímka proběhne při přihlášení jezdce do závodu.

V případě nejednoznačnosti technických úprav motocyklu hlavní technický komisař rozhodne s konečnou platností o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění motocyklu k závodu.

Hlavní komisař je oprávněn nepřipustit motocykl k závodu, přestože bude splňovat všechny předepsané technické parametry, přičemž komisař posoudí provedení technických úprav nebo vybavení motocyklu jako nebezpečné pro zdraví jezdce, ostatních jezdců nebo diváků.
Hlavní komisař nepřipustí k závodu motocykly, ze kterých budou unikat provozní kapaliny (benzin, olej ).

Proti jeho rozhodnutí hlavního komisaře není odvolání.


ROZPIS:

  9:00 - 10:00   přihlášení + přejímka
11:15 - 11:30   ROZPRAVA
11:45 - 12:00   trenink Klasik
12:15 - 12:30   trenink Special
13:00   start Klasik
13:30   start Special
14:00   start Klasik
14:30   start Special
15:00   start Klasik
15:30   start Special
16:00   start Klasik
Návštěvní kniha
Inzeráty
pravidla
galerie
28.4. 2012
galerie
23.5. 2009
galerie